8/04/2020 HHCC.CAT

Hola a tots i totes de nou!!!

Per el que estem veient no podrem tornar a l'aula per al que ens queda de curs, erò els mestres ens ho faràn saber el més aviat, o això és el que pense.

Per a avui haviem d'entregar una pràctica 15 del bloc 3.

Vos a agradat aquest treball? Us ha paregut interessant?

Doncs, aquesta pràctica com la majoria ja sabem consistia en l'anàlisi de l'escritura d'una postal d'ua classe de parvulari junt amb la docent. 

Per al meu gust, aquest treball pense que és interessant, al igual que molt altres, ja que, en el futur, quan ens trobem en una aula amb els nostres alumnes haurem de treballar la lectura i l'escriptura. 

Per això pense que és important saber de quina seria la millor manera per a treballar-ho, coneixer l'etapa en la que es troben, tant en la lectura com en l'escriptura. Açò pense que ens pot servir també per identificar el ritme de cada una dels nostres xiquets i xiquetes, encara que ja tingam alguna idea.

Un dels reptes és la interacció significativa i funcional de l'infant amb la llengua escrita.

Per altra banda, considere que l'article "Alfabetització inicial: aportacions i limitacions, "d'Anna Teberosky l'hauriem de coneixer tots els i les mestres que ho son i ho seràn, ja que ens parla de tres perspectives dintre de l'aprenentatgde de la lectoescriptura. 

Com a conclusió d'aquesta pràctica he observat que és molt important el tema que tractem en l'escriptura de la postal, com l'interès i el mètode que utilitzem per a realitzar-ho. 

També s'ha confirmat que, els nens i les nenes son més llestos del que nosaltres ens pensem. La mestra que participa amb aquesta activitat té unes idees dels alumnes que no on així. Ella anava a fer la lectura de la postal i la seua escriptura, pero tots/es ells i elles li diuen que no, que ho volen fer ells. Pot ser aquests no tinguen tots els coneixements per poder fer-ho però el que conta és la interès per voler aprendre. 

No em de jutjar el ritme i l'aprenentatge dels nostres alumnes perquè de vegades ens poden sorprendre. 

Per acabar, así vos adjunte l'enllaç de la pràctica 15: L'escriptura d'una postal

Comentarios