27/03/2020 HHCC.CAT

Com va aquesta quarentena a casa?

Doncs, per no perdre res de classe el nostre mestre Xavier i com han fet altres, ens han manat algunes tasques.

En aquesta assignatura haviem de fer dues pràctiques, la 11 i la 12. Aquestes dues s'havien de repartir en el grup, és a dir, uns membres del grup feien la 11 i els altres la 12.

Les dues han sigut interessants. 

A mi em va tocar realitzar la pràctica 12, aquesta consistia en realitzar dues o tres activitats per a treballar els fonemes del castellà diferencials del valencià. 

A continuació, vos adjunte l'enllaç de la meua pràctica. Espere que vos agrade i siga d'ús de molts de vosaltres; 


Com a feedback de les meues companyes de la pràctica 11, s’han treballat les estratègies d’intervenció en un conte. En aquesta pràctica han tingut que triar un conte adequat al cicle i l’aprenentatge de la L2, utilitzant les diferents fases per explicar-lo. 

Finalment, s'ha donat importància a la intervenció del docent i a l’avaluació que es farà d’aquesta pràctica. 




#queda't a casa

Comentarios

  1. Bona vesprada companya. Considere que la teva pràctica és molt adequada per treballar en nens i nenes de 4 i 5 anys.
    Les activitats realitzades considere que són molt originals i divertides i a més molt adequades per treballar la temàtica dels fonemes!
    Gràcies per aportar el teu granet d'arena en el meu aprenentatge com a futura docent!

    Molts bessets virtuals!!!
    Ángela.

    ResponderEliminar
  2. Hola Judit, molt interessant però:
    -Quan dius “Alguns dels fonemes de la llengua castellana no apareixen en la llengua valenciana.” supose que que vols el contrari “Alguns dels fonemes de la llengua valenciana no apareixen en la llengua castellana.”
    - Quan parles de fonemes els escrius entre barres, les grafies no, aleshores, treballareu els fonemes de la /s/ (s sorda) la ss o la ç són grafies d’eixe so
    -Pel que fa les activitats que proposes, tot i que són interessants, però potser les has enfocat més cap a xiquets de 1r de primària ja que en 4/5 anys no és segur que sàpien llegir ni escriure. Pel que fa el bingo, a més del que ja t’he comentat, és un clàssic per a treballar la fonètica però caldria que delimitares quin fonema treballes i que tan sols en fóra un.
    Si vols podries modificar la pràctica eliminant el fet de llegir o escriure i especificant i acotant els fonemes del bingo. En el meu Padlet hi ha un document (ENSENYAMENT DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA) que al capitol 5 fa un resum que aniria bé que el mirares.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario