Pràctica 4




Aqueste dos imatges pertanyen a la pràctica 4. La primera es un mural que hi havia que fer amb algun refrany o una frase d'algun autor. jo he elegit fer-ho de Vicent Andres Estellès, poeta valencià que m'agrada, a cntinuació vos deixe un enllaç per si voleu consultar la seua biografia; https://ca.wikipedia.org/wiki/Vicent_Andr%C3%A9s_i_Estell%C3%A9s

La frase d'aquest poeta que vos sugereix? Què és el primer que penseu quan la llegiu?

A mi em sembla que l'autor vol dir-nos que no ens rendim mai, que si un dia no ix com nosaltres esperavem que no s'acaba el mòn, perque de segur que al dia següent tot ix bé. 


La segon imàtge es un mandala que he fet a la pàgina que ens ha oferit Juanfra. Vos agrada? 

Si voleu fer-ne un es molt fàcil, tan sols has de deixar-te dur per els teu propis sentiments i la teua creativitat.

Comentarios

  1. M'encanta la mandala, una combinació de colors únics.

    ResponderEliminar
  2. A mi m'ha agradat molt el mural de V.A.E., qui és també el meu poeta preferit.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario