3 d'Octubre

Tornem a la rutina xics i xiques. Desprès d'aquest fin de setmana continuem amb els blogs de classe. En l'ultima classe de l'assignatura, el nostre mestre Juanfra ens va posar un vídeo sobre l'importància de la lectura per als menuts.

Què penseu sobre la lectura en l'infancia?

Doncs, jo pense que des de ben menuts seria interessant que els nens i nenes começaren a tindre la curiositat i l'interès d'explorar i llegir llibres, independentment del tema que els interese. Tant els mestres com la família tenen que ajudar-los a intriduir l'hàbit lector, ja que té molts beneficis, com per exemple, familiaritzar-se amb el llenguatge més ràpidament, estimular l'imaginació i la creativitat, entre altres. 

Desprès del vídeo que vam veure el mestre va continuar explicant-nos, com hem d'inserir el power point de la presetació del dimarts dia 8 d'Octubre mitjançant slideshare. Respecte a aquesta plataforma, es molt interesant, hi han presntacion sobre educació que ens pot servir d'aprenentatge per al nostre futur. Jo tenia ja un compte creat, des de l'ESO, però no havia fet ús d'ell fins avuí que l'he tornat a obrir.
També ens va ensenyar varies pàgines web en les que podem crear un widget, un d'ells la mascota, la meua es un pingüí, us convide a que la visiteu i descobrir el seu nom ;)

Per últim, també m'agradaria que visiteu el meu blog per interactuar amb les entrades que ja tinc publicades, i intercanviar idees o plantejar altres coses en relació al que ja hi ha. 

Per finalitzar vos dic que, en l'última entrada està el meu núvol de paraules, que opineu del que he fet?


Espere algún comentari, ens vegem;)



Comentarios